UKHUWWAH TILL JANNAH

'UKHUWWAH TILL JANNAH'

Sunday, March 9, 2014

Main Bowling...Bowling..Bowling..


Assalamu'alaikum Otai6a 86,


Sekali lagi geng Otai6a buat aktiviti, bermain bowling di Pin Junction Bowling Center di e@Curve Damansara semalam 8 Mac 2014. Rakan-rakan kita semuanya aktif belaka, ada je aktiviti yang nak dibuat dan ada jeee.....geng yang nak joint. 

Game bowling ni inisiatif dan anjuran Mazilah, dan disertai oleh rakan-rakan yang lain seperti Azlan, Faridah, Wan Sharani yang datang bersama keluarga dan juga tidak ketinggalan Cikgu Nurliza pun turut serta. Semuanya nampak macam pro browler, tapi tak tau la sebab Mr. Admin tak ada masa tu..he..he.. Walaubagaimanapun anggap je la depa semua boleh baling bola bowling tu...

Bermain dengan 2 game yang bermula pada pukul 4 petang hingga sekitar 6 petang. First game Mazilah menang, 2nd game Cikgu menang (...handal juga Cikgu ye). Balingan semua cantik-cantik belaka walaupun ada masuk lane longkang... (siapa le tu ye...) balingan ke lane longkang memang cantik belaka..ahakkss.. ha..ha..ha. Walaubagaimanapun semua geng happy dan ceria seperti yang dimaklumkan oleh Cikgu dalam WhatsApp. Member yang lain memang berhajat nak turut serta tetapi ada pelbagai agenda yang perlu dipenuhi yang tidak memungkinkan dapat turut serta. 

Sebelum pulang, sempat dinner di Bumbu Desa Rest. Dinner di taja penuh oleh businessman kita, En. Azlan Jizam..(Alhamdulillah, moga rezeki Lan bertambah-tambah....nanti boleh belanja kawan-kawan yang lain..ahakss)


Cikgu dan Wan, Pro Bowler....




Bergambar dulu..




Gaya Pro baling bola...he..he...


Mama bowler....




erkk..tu...apa gaya Lan? Gaya Otomen ?



(* Kita dalam 'waiting list'..setiap yang bernyawa pasti akan mati, cepat atau lambat, baik atau buruk. "Ya Allah, atas kekuasaanMu dan kemuliaanMu, kami memohon padaMu, mudahkanlah urusan kami untuk mencari pesawat MH370 ini, bukakanlah hijab yang terlindung antara kami dengan pesawat ini. Mohon kami pada Mu Ya Allah. Ya Allah berilah kekuatan dan ketabahan kepada semua ahli keluarga penumpang MH370. Amin Amin Ya Robbal'alamin")




No comments: